onsdag 17 juni 2009

Förbannat ...

Gissa vem som suttit med handen i gotteskålen 3 dagar i rad?? 3 dagar! och det är fanken inte ens gott, men äter, det gör jag likt förbannat ...
Maken kom hem med bautalösgodispåsen Allan i måndags. Han ville vara snäll. Jojo, jag hetsåt och mådde sen skit. Jag åt igår igen och det är ju inte gott egentligen. Jag har nallat idag igen men snart är skålen tom. Grejen är att jag har blivit sugen på allt och ingenting. 3 dagar har förstört min vecka och vad gör jag? Jo, jag skiter i det. Idag för första gången på jag vet inte när åt jag pasta. Inte heller det var gott men åt det gjorde jag. Jag åt inte så mycket som jag brukar göra för jag blev mätt (det är ju positivt) men jag svullade något som triggar knappen "vill ha MER!"

Nä, skärpning nu då. Jag måste tillbaka till förra veckan igen för då mådde jag som en kung (hur nu en sån mår?). Jag mådde bra! Nu börjar det gnaga i magen och sötsuget är tillbaka likt Ellosräkningen som kom med posten idag.

Inatt blir det yoghurtgrädde med hallon. Det ni. Kanske det hjälper mig tillbaka i rätt spår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...