lördag 3 juli 2010

Inspiration!


Jag kommer ju inte riktigt igång. Lite halvhjärtat försök hit och lite halvhjärtat försök dit lyckas inte så bra som jag trott. Konstigt ... Så, igår fick jag nog. Jag vill i mina kläder igen, inte rasa ner i vikt, hur trevligt det än skulle vara. Igår rotade jag fram alla lchf-böcker jag har hemma, beställde några till och jag läste ut Doktor Dahlqvists guide och blev både peppad och förfasad. Tänk om alla kunde läsa detta, tänk om alla visste vad margarin, lättprodukter och kolhydrater gör med kroppen. Tänk om alla gav det en chans, i alla fall de som är i behov av det.
Häromdagen åt jag "bra", bättre mot normalt och nog vaknade jag morgonen efter och kände mig smalare! Idag har jag fuskat med lördagspåsen och en bit sockerkaka. Undrar om det är därför det mullrar i min mage nu??

1 kommentar:

  1. Inspiration är alltid bra! Jag brukar kika in hos Monique, lifezone.se, blir alltid insprierad av henne :)

    SvaraRadera

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...