lördag 2 oktober 2010

Tillfälligt avbrott

Jag vet inte, har inget att skylla på egentligen men det slog väl slint i palletten idag runt lunch? Mitt framför mig fanns lägligt nog Godishuset och vips var jag där och inhandlade en påse för 36 kronor. Hemma åt vi mat och direkt efter maten smällde jag i mig godis. Handen gick skytteltrafik till skålen och ju mer jag började må illa dessto fortare gick handen till skålen. Jag säger då det ... När "mitt" godis var slut mådde jag så illa så jag vet inte vad. Var det värt det? Inte ett skit! Har jag lärt mig? Garanterat inte. Det var ju inte ens så gott som jag hade föreställt mig att det skulle vara men å andra sidan gick handen så fort så jag hann ju knappt njuta. Nu vet ni. Jag lär behöva avgifta i dagarna 3 nu framöver så funderar ni på att stoppa handen i gottepåsen kan ni ta och tänka om nu. Direkt. Men vill ni må illa och känna er som en svullen gris så var så god: vräk i er. Men kom inte och säg att jag inte varnade er innan. Snart ska jag göra tacos och jag känner en huvudvärk som börjar smyga sig på. Lägligt nu när illamåendet precis har lagt sig.

*vaggar vidare med min svullna buk*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...