måndag 24 september 2012

Vecka 1 strikt lchf

Idag har en vecka passerat sen jag gav mig på att äta strikt lchf. Veckan har varit lätt med undantag för att en förkylning bestämde sig för att hoppa på mig samma dag så jag har inte kunnat träna någonting. Skit. Onsdagen bjöd på jobb och pedagogisk lunch och blev en katastrofal dag gällande mat och ett förjäkla sug! För övrigt har allt gått bra.

Resultat:

Viktskillnad:
- 0,9 kg
Tappade cm:
höft: -1 cm
lår: -1 cm vardera
midja: - 1 cm

På plussidan
Jag har känt mig piggare och har inte haft något sug. Jag har dessutom känt mig mätt och nöjd och "tajtare" i kroppen.

På minussidan
Förkylningen. Jag har varit retligare i humöret. Mer fräsig och snartstucken mot make och barn. Det har stört mig en aning.

Jag kommer fortsätta även denna vecka eftersom jag vill se hur jag mår och presterar när jag tränar. Lite arbete kommer emellan så jag får se hur denna veckan ser ut rent träningsmässigt.


Jag ska försöka få ut veckomatsedel när jag har tid :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...