måndag 17 december 2012

Formbilder och ådror

Ja, jag måste erkänna. En ådra, synlig på vardera axel, gör mig löjligt stolt. Aldrig någonsin har jag varit i den form jag är nu och det är väldigt fascinerande att se kroppen förändras och formas. Vissa ställen mer än andra. Mittenpartiet samspelar inte som jag vill men huden drar sakta, sakta, sakta ihop sig, det märker jag och det antar jag att jag kan tacka löpningen för? Hur som haver, kroppen är ett härligt arbetsredskap, redo att anpassas efter nya möjligheter och utmaningar!

På min Facebook - sida delade jag igår med mig av att jag nått mitt mål: att ta mig ett tag upp i repen. Jag lyckades, ett armtag/bentag, två gånger, härligt påhejad av en gymkompis! Nästa mål: upp till taket. Det kan inte vara omöjligt, eller?



 
12-09-02
 
 
12-09-02
 
 
 
I bilderna nedan är inte ljuset riggat som de är i fotona ovan. Så går det när man inte ids invänta sin personliga fotograf och låter takbelysningen gälla :-)
 
 
12-12-15
 
 
12-12-15
 
 
Ådran på axeln som gör mig fånigt stolt.
 
 
Det finns en ådra på biceps på vänsterarmen också.
Inte på höger.
Näpp, jag är inte symmetrisk :-)
Höger sida är aningens, aningens större på mig.
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...