tisdag 30 juni 2009

Toddeelouuu!

Jo, jag är här, i kulisserna och smyger. I söndags gick jag på mitt nattschema så nu finns det risk att jag är än mer off framöver. Nattamaten är fortfarande turkisk yoghurt med grädde. Jag äter den vid midnatt och till frukost straxt efter 5. Perfekt och min mage stortrivs! Nu har lite vaniljsocker smygit sig in istället för bär. Bär är inte heller min direkta favorit och vaniljsocker är ju inte att föredra men vad gör man? Jag tänker inte slänga sånt som bunkrar i skåpen bara för att jag ändrat min kost.

Vikten går sakta men säkert ner och jag går ner på stället jag helst skulle vilja ha lite kvar på: tuttarna. Jag hoppas bara att magen, rumpan och låren fattar galoppen snart och börjar minska även de. Idag kom en snygg tunika från Ellos som jag returnerat för att ha mindre storlek. Den sitter perfekt, aningens, aningens stor över byst men annars helt kanon. Går jag ner mer är risken att den blir oanvändbar. Bäst att passa på att använda den så mycket jag kan nu med andra ord. Hinner jag inte innan blir första tillfället på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...