söndag 11 oktober 2009

Back on the wrong way

Jaa ... Vad ska jag säga till mitt försvar?? Ingenting egentligen, jag har mer eller mindre släppt lchf helt och äter som jag gjorde innan. det vill säga helfel! Det visar sig på vågen. Allt jag gick ner med lchf har jag gått upp och det går inte att skylla på graviditeten. Det beror helt och hållet på att jag stoppar i mig det jag vill eftersom jag anser att jag ändå ska bli "fet". Jag har släppt alla spärrar som går att släppa, mullar i mig ostsmörgåsar, pasta och godis. Detta hade varit helt otänkbart för 13 veckor sen.

Mår jag bra? Nä, eller ja, jag mår inte illa längre men att vara flåsig och känna sig konstant svullen är ju inte vidare fagert. Jaja, shit happens. Om jag ska säga något positivt så håller jag frukosten ordentlig. Då blir det 2 kokta ägg, lite bacon och en kopp te med grädde. Hårdhandskarna tar jag i med i vår om inget annat. Då vill jag återfå min kropp!

1 kommentar:

  1. Haha lät som jag...Ska ändå bli fet give me some icecream..Blitt lätt beroende av marängswicsh!!!Hur tusan stavas det egentligen??

    Va på Ultraljud idag : ))
    Var kuligt o se det lille pyret..Mår mucho bättre nu serru.. Pust blev lite rädder där ett tag
    Hoppas du har det bra Kramar

    SvaraRadera

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...