torsdag 28 januari 2010

Snabb latmat

Idag tröt inspirationen och hungern gjorde sig påmind. Mmmm ... det blev för lite fett till frukost och då får man stå där med knorrande mage. Maken ringde och frågade om vi skulle äta lunch och nu får det bli ordning på torpet. Vågen visade uppåt i morse och det är på grund av 2 dagars fuskande så nu måste det till en ändring. Maken fick pallra sig hem hit.

Igår köpte jag minutbiff och den stektes till och fick ett lock av några skivor ost. Till det fick det bli persiljesmör och en sallad med fetaost. Som grädde på moset unnade jag mig trots fuskande, en kopp kaffe och en ruta mörk choklad efter maten. Behöver jag säga att jag är mätt??


Minutbiff med ostlock, persiljesmör och sallad med fetaost

Kaffe och mörk choklad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...