fredag 22 januari 2010

Nu åker de ut!

Vet ni, maken som lchf:ar, har ni en aning om vad han svullade i sig igår?? Hans kvällslast: violglass. Vi hade en diskussion huruvida det var lchf eller ej, maken hävdade bestämt att det var lchf - det är ju mjölkprodukt, sen flinade han och mumsade glatt vidare. Dessutom behöver han kolhydrater när han tränar ansåg han. Ja, där gick våra åsikter isär men det är lika bra att han käkar upp glassen för ingen annan gör det.

Jag var fortfarand mätt efter laxsoppan men något ville jag ha att tugga på. Mörk choklad var jag konstigt nog inte sugen på så det blev en sisodär 10-15 salta jordnötter. Jag vet att jordnötter inte är bra men i brist på annat fick det bli så. Vad jag ångrade mig efteråt! Jag fick som ett konstigt tryck i halsen/bröstet, magen kändes konstig, uppblåst och sprängfärdig. Ungefär som en gigantisk rap som aldrig ville komma upp. Obehgligt och jobbigt. Dessutom tryckte bebis på kisseblåsan konstant! Jag knölade runt i soffan och sedan i sängen för att hitta bra liggläge. Svårt men någon gång somnade jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...