måndag 26 april 2010

Motivationen ...

... är det lite si och så med men nu är allt skräp i form av godis och fika borta (läs: i min mage och utkastat till fåglarna). Undantaget är de sega chokladrutorna som befinner sig i frysen men de ska jag väl ha karaktär och låta bli, eller?? Det måste till en ändring nu känner jag. Jag vill må bra igen och självklart komma ner i den vikt jag hade som ogravid och efter det gärna gå ner minst 6 kilo ytterligare. Då är jag på den vikt som passar min längd.




Här är motivationsklänningarna från H&M jag beställde som gravid. Några dagar efter förlossningen fick jag hem en annan beställning från H&M och passade på att prova klänningarna också. Jag kom i dom men den nedersta satt som ett korskinn, bokstavligen! Med andra ord: jag skulle få kämpa lite för att komma i den. Idag provade jag klänningarna igen. Båda sitter perfekt men jag känner att bakdelen på mig är aningens för stor än så länge för att jag ska vara nöjd med passformen. Den översta klänningen är lite tajt över brösten (konstigt ;-)) så det får bli en uppknäppt variant och linne under.

1 kommentar:

  1. Vad fina klänningar, jag förstår att du vill kunna ha dem!

    Kram/Malin

    SvaraRadera

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...