lördag 5 juni 2010

?

Sen jag la ner att aktivt äta efter lchf och istället äta mer och det jag vill ha har vågen vänt neråt. Vad beror det på måntro? Jag har ätit mjukglass (ni som bor i Motala och har tagit en liten mjukglass i Borenshult vet att en liten glass inte är liten), pommes frites, potatis i ugn, pannkaka, gott fikabröd, godis och annat lchf-otillåtet. Undrar om det var det som felades? Å andra sidan tycker jag inte det borde göra skillnad, fettet höll mig mätt. Nu är jag inte hungrig men jag äter oftare, igår kväll var jag dock hungrig och gjorde det traditionella felet när man är hungrig: dämpar hungern med något smarrigt. Eller beror det på att jag dricker mer vatten? Skit samma egentligen, vågen går neråt och jag hoppas att det inte är en tillfällighet!


Jag vill passa på att gratta syrran till hennes (snart) -10 kilo! Grattis syrran, du är fin oavsett storlek! Vad har hon gjort för att gå ner? Tänker på vad hon äter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...