söndag 5 december 2010

8/12

Det är då det skulle smälla. Jag skulle inte väga mig förrän då (sa jag 8/11 eftersom jag kliver upp på vågen typ varje gång jag är inne på toaletten). Då jag dricker runt 3 liter vatten dagligen blir det x antal toabesök. Det är knäppt och bra dumt att väga sig så ofta, speciellt när vågen kan diffa rejält efter 1 glas vatten så jag insåg att jag måste lägga av. Det höll sig bra till den 18/11 då jag klev upp för att checka av eftersom jag skulle få lite narkos i samband med ett litet ingrepp. Sen lyckades jag kliva på vågen i morse. Den visade inga siffror jag ville se. Jag blev sur. Så, nu känns det inte så inspirerande att väga mig på onsdag. Jag hade ju av någon anledning förväntat mig ett ras på några kilon. Jag har ju inte ens klarat mig egna personliga utmaning (att det ska vara så jädra svårt!). Nu funderar jag på att skippa onsdagsvägningen och väga mig dagen innan julafton. Tror ni jag fixar det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...