lördag 25 februari 2012

Gilla mig!

Bild lånad från Google

 

Nu finns min baksida på Facebook :-) Jag försökte ju lägga till det själv igår men fick ett smärre hysteriskt sammanbrott så jag gjorde en deal med maken: jag röjer i ordning hemmet med disk och allehanda kaos efter dagen om han fixade in koderna så jag fick en länk till min sida. Han kirrade biffen och i högerspalten finner du sidan som tar dig till mig på Facebook.


Varmt välkommen! :-)




Idag har jag varit mäkta effektiv. Ett pass kettlebells på morgonen, cykling dit och hem (vi bor på en höjd och uppförsbackarna hem kändes ...), en rask promenad med dottern när hon skulle sova efter lunch och ett race på Maxi. Innan Maxi mötte jag upp en tjej som har köpt vimplar av mig och nu har jag en beställning att ta hand om också. Det är så himlans kul! Mallarna till tygbokstäverna är klara så nu är det bara att sätta igång. Energin flödar! Det tackar jag träning och lchf för.


Hoppas du också haft en skön lördag!


Hur många ska glo på Melodifestivalen idag?
För det är väl det idag?

Jag är absolut inget fan av sånt där och ratar det helt.
Här blir det film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...