söndag 22 juli 2012

Ett år senare

Bilderna nedan har nästan ganska exakt ett år mellan sig. Jag har sett ut som på första bilden fram till februari 2012 när jag tog tag i träningen. Då gick jag dessutom upp två kilo. Det som hänt har således hänt på cirka 6 månader och främst sen maj månad när kosten lades om. Efter tillskott av magnesium försvann mitt sötsug och jag drog in på mejeri som är min stora bov. Då som först hände det grejer på vågen och muskler började tonas fram. Det skiljer drygt sex kilo mellan bilderna och jag har betydligt mer muskler än vad jag hade då. Nu när det börjar hända saker med kroppen sporrar det mer att träna vidare för att se hur jag kan se ut muskelmässigt. Jag väger idag vad jag vägde för 14 år sedan, skillnaden är att huden är lösare och sladdrigare mot vad den var då. Undrar vad det kan bero på? ;-)




2011-08-01
Strike a pose 


2012-07-22

2012-07-22

Träning (kettlebell och funktionell träning) och lchf har gett mer resultat på få månader än vad två års träning på kolhydratrik kost gjorde förr. 



5 kommentarer:

  1. Vilken förändring! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Häftigt! Bra jobbat! :)
    //Lana

    SvaraRadera
  3. Wow - superimponerande och inspirerande!
    kram!

    SvaraRadera
  4. Underbara resultat!!! Du är väl värd det! :-)

    SvaraRadera
  5. Tack vänner! :-) Bilderna visar skillnad, tänk första bilden kände jag mig smal och smäck. I verkligheten var jag en bulb ;-) Det är bra att ha något att jämföra med även om det är jobbigt att ta kort!

    Lite mer har jag som jag vill träna upp och tajta till, bara för att se hur jag kan se ut i kroppen. Sen, att träning numera kan vara så förbaskat roligt, det trodde jag mig aldrig komma att erkänna :-D

    SvaraRadera

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...