torsdag 28 mars 2013

Glad påsk!



 
 
 
Inläggen duggar inte tätt här längre och det beror på jobb och andra prioriteringar. Något får stryka på foten och det blir i detta fall bloggen. Vad har jag för mig då? Jo. Familjen självklart. Sen kommer träningen som just nu är cirkelpass och löpning. Lite tyng styrka ska jag dra igång med också som bänkpress och marklyft. Sist jag lyfte bänkpress klarade jag en reps med 35 kg. Marklyft har jag klarat 80 kg men det var innan jul så vad jag orkar med nu är en annan fråga :-) Träning är beroendeframkallande, det är en sak som är säker!
 
Idag gick jag på påsklov och jag ska njuta men även försöka få ordning på lite jobbgrejer som jag aldrig hinner med! Det stressar mig eller snarare irriterar så det vill jag försöka stöka undan så det blir klart. Påsken spenderas med familjen och en del god mat som ägg, sill, köttbullar och lchf - Jansson :-)
 
 
Vad äter du för gott i påsk?
 

 

 
Lchf - Jansson på rättika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...