tisdag 18 juni 2013

Merell Wonderglove



Nu blir det reklam.

Alltså, barfotaskor. Varför har jag inte fått nys om det tidigare för? Jag älskar mina Merell Pace Glove som används på gymmet, jag älskar mina Fivefingers än mer som jag springer i. Jag är inte dunderförtjust eller dunderövertygad om löpning, jag tror faktiskt inte ens det är min grej, men löpningen blir 1000 gånger behagligare med mina kära Fivefingers!

Det senaste tillskottet i barfotapjucks är de ni ser på bilden ovan. De här knatar jag omkring i om dagarna, Merell Wonderglove. En ballerinasko som passar lika bra till vardags som till fest. De finns i olika färger och jag skulle vilja ha ett par blå och ett par rosa också men plånboken (och maken ;-) )säger annat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...