lördag 7 februari 2015

Fotosession på gymmet

Det händer grejer i gymmet och idag åkte jag ner och kravlade runt på golv och klättrade på traktordäck och plåtade som värsta paparazzin. Maken joinade in lite senare och fick bidra med hjälp och det som inte gick att plåta själv. Några bilder blev solklara favoriter direkt! Bland annat bilden nedan. 

Självklart passade jag på att träna men det blev en kort träning. Efter uppvärmning i roddmaskinen öste jag på för att se hur långt under 1.50 jag orkade ro. Jag kände att jag blev trött i ryggslutet men vadå? Jag har inte rott på länge, trötthet. När jag skulle ställa upp rodden kunde jag knappt böra mig framåt. Tre dips orkades med och ett försök att få upp 50 kg i mark. Upp gick bra men ner ... jag fick släppa stången. Minsta lilla jag böjer mig framåt, det går inte. Är det så här det är att vara stelopererad? Ha ryggskott? 

Hur i helskotta lyckas man med detta? I en roddmaskin? Förhoppningsvis blir det bättre av en massage och en natts vila. Imorgon är det dags för att hålla i kvällspasset. Det kan ju bli ... spännande :-D







Fotograf Fredrik Löfvendahl

Finns det fler än jag som nördar in på smådetaljer i kort och totalfastnar? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...