onsdag 3 februari 2010

Det här med att lägga saker på bra ställen ...

... jo, det är jag jätteduktig på ska ni veta! När jag bakade Lembasbrödet hade jag en svag aning om jag skulle ha fiberhusk hemma någonstans men den var självklart väck. Jag drog slutsatsen att jag använt upp allt även om det kändes som om jag inte gjort det. Nåja, det är säkert så att den var slut. Idag, rotandes efter kummin i kryddlådan hittade jag något och tänk, vad var det om inte fiberhuskpåsen? Den är ju inte stor som en mjölpåse utan snarare stor som en pulvermarsanpåse och påsen hade jag vikt ihop och lagt i en kryddkorg. Varför jag nu lagt den där? Jaja, den är hittad så ikväll kanske det blir mer Lembasbröd bakade, denna gång på fiberhusk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...