onsdag 17 mars 2010

Teori och praktik

Jag vill så gärna få lchf att fungera helt ut. Jag slarvar och unnar mig alltför mycket måste jag erkänna. Trots mitt slarvande har vågen hoppat ner 1 kilo men vad gör det egentligen på mina +18 kilo? Inte jättemycket men 1 kilo är 1 kilo :-)

Frukosten funkar jättebra. Idag blev jag förvånad att jag höll mig mätt på 2 kokta ägg och te, utan kokosfett i! Jag antar att magen trycker ihop magsäcken som i sin tur påverkar hungerskänslorna. Jag kan inte påstå att jag är hungrig, jag är mer sugen på allt och ingenting. När jag väl äter tar det stopp fort men så har jag ju en badboll i vägen också.

Nu vill jag att denna badboll ska komma ut samtidigt som jag kan känna att det är aningens för tidigt. Sen i söndags har jag dragits med förvärkar (tror jag att det är) och de är banne mig inget kul alls! Jag hatar att vara så begränsad på grund av värk/smärta. Ska det hålla på så i 3 veckor till liksom?? Maken som har varit i Stockholm har ringt hem varje lunch och undrat hur det är med magen. Jag tror han är lite småorolig faktiskt, han längtar något otroligt efter den parvel som befinner sig i magen :-) Jag är fortfarande i något förnekelsestadium och har svårt att ta in att vi faktiskt ska bli 4 i familjen, så lär det vara ända tills den tittar ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...