fredag 10 september 2010

Sakta men säkert ...

... går det ner! Idag visade vågen en ny siffra på entalet och sammanlagt har jag gått ner 3,4 kilo på 5 veckor. Känns rätt ok med tanke på att det är 3,6 kilo kvar till mitt delmål i jul. Då är jag nere på den vikt jag hade när jag blev gravid.

Idag blev det en tur till Ikea. Vi spanade in restaurangmenyn och föll för isterband och dillstuvad potatis. Inte enligt lchf men jag är dundersvag för denna rätt så den unnade jag mig idag. Visst var det gott men knappt två timmar senare kom suget och jag var hungrig igen. Hemma öppnade maken en påse Bilar och gissa vem som norpade åt sig en näve (eller fem)? Ja, så var det med det. Bevisligen ska inte jag äta potatis heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...