fredag 17 september 2010

Tappade centimetrar

Jag har gått upp 0,9 kg sen förra veckan. I vanliga fall hade jag blivit rätt sur men idag tog jag det med ro. Jag vet ju varför jag har gått upp och vågen är bara en del av ett resultat. Idag plockade jag fram måttbandet för att se om något hänt sen jag mätte mig sist den 5 juli. Resultatet blev följande:
  • överarmarna oförändrat (det hjälper visst inte att kånka bebis)
  • vänster och höger lår -3 cm vardera, alltså - 6 cm
  • midja - 2 cm
  • bröst (med topp på) -2 cm
  • rumpa/höft - 5 cm

Det här är trevligare resultat än vågen där jag nu, efter viktuppgång, gått ner 2,5 kg på 6 veckor. Det går trögt denna gång. Förra året var det busenkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...