lördag 16 oktober 2010

Ehhh ... tja.

Enligt min kalender började jag väga mig och hålla koll på vikten för 11 veckor sen. Undrar vad jag vägde innan eftersom jag skrivit att jag började igen v26 som jag skrivit i högerspalten men jag har ingen vikt från v26. Det behöver vi inte bry oss om :-D I alla fall. Jag har gått ner, ner, ner för att gå upp, ner, upp, ner. Ja, ni vet. Det jag har gått ner har jag gått upp efter fusk och så har jag fått börja om med att gå ner det jag gått ner och gått upp. Hängde ni med? Skit samma, jag har gått ner för att gå upp. Idag vägde jag mig för att kolla. -0,5 kilo från förra veckan. Lite otippat. Det hjälper visst att skippa osten om kvällarna *visslar*, minska in på grädde och andra mejeri och öka på fettet. Det hänger helt och hållet på fettet. Det vet jag förvisso men grädde, för att inte tala om ost på kvällarna, är så förbenat gott. Livsfarligt! Maken och jag sitter och hyvlar allt fortare ju mer spännande det blir på tv. Plockar jag bort ost och mejeri visar vågen trevligare siffror. Tänk om jag kunde lära mig det också och inte trilla in i gamla gängor igen? Så, -3 kg hittills. Det ni. Det går inte fort minsann men å andra sidan behöver jag inte rasa ner. Kanske skulle jag ta tag i vad jag satte som mål: ner till ogravidvikten till jul? Jag har 4 kilo dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...