fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!



Hoppas ni alla haft en riktigt bra midsommar! Vi fick en härligt bra dag. Lugn och skön och bara helt perfekt. Förmiddagen blev en snabb promenad med dottern så hon fick sova en stund, vidare till Maxi med sonen för att handla lite, hem och smälla ihop falsk potatisallad och binda en krans, iväg till mor och far och resten av familjen för mat och trevligt sällskap, mumsa efterrätt och prata skit, lyssna på regnet och hem för att lägga små tröttfisar och röja i hemmet. Två klädesplagg rikare blev jag också tack vare brorsans fina sambo. Matmässigt känner jag mig mer än nöjd! Med undantag för inlagd sill och en extra portion jordgubbar med grädde har jag hållt mig på banan. Känner mig rätt stolt över mig själv om jag ska vara ärlig. Nu lurar jag på att ta en av tidningarna som damp ner i brevlådan för två dagar (två dagar sen och jag har inte ens gluttat på framsidan!) sen och knata upp till sängen. Eller ska man somna till en film?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...