lördag 12 juli 2014

Tid för återhämtning

Den första veckan efter jobbet var jag helt uppskruvad. Det tar sin tid att komma ner i varv. Jag har sovit ofantligt mycket och gör så fortfarande och det är så skönt! Samtidigt hinner man mycket mer om man masar sig upp ur sängen lite tidigare :-) 

Hela veckan har vi spenderat på platsen nedan, Pariserviken här i Motala. Barnen har badat och grävt i sanden. Jag har njutit i solen och läst ut en pocket. Druckit kaffe och käkat lite vattenmelon eller macadamianötter, tittat på andra människor på stranden, tagit ett svalkande dopp när det blivit för varmt, pratat med syster och bara suttit i min brassestol och inte gjort något. 

Jag konstaterar att det här var välbehövligt efter hösten och våren. Jag hoppas att även du finner tid för återhämtning och gör det som du mår allra bäst av! 


Ta hand om er. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...