torsdag 12 mars 2015

Ryggskott


En ond rygg och jag tog mig till kiropraktorn. Spänningar här och var och en låsning i bäckenet. Lite kotknackning och triggerpunkter (AJAJAJAJAJ!) senare linkade jag därifrån med dom "ryggskott". Jag har inte ett klassiskt ryggskott men smärta/värk och symtomen på det. Tjoho.

Dagen efter var jag betydligt bättre men jag är inte bra än. Idag fick jag nästa dom "undersökningstekniskt går det framåt" men jag kommer ha ont ett tag till. Träning får anpassas och skalas för vad som funkar. Böja mig framåt, boxjumps, squats och vissa övningar går inte. Då får en hitte på annat :-)
"Ryggskott" och bära på en dotter med brutet ben är dock inte den ultimata kombon men det går. 


Dottern har i alla fall fått ett mindre och lättare gips. Från helben till halvben. 




Konstigt och skumt. Nu ska hon börja stödja lite smått och det törs hon inte än. Fräckt och snyggt med rosa! Rullstolen är omtyckt, den är både häst, racerbil och allt däremellan :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...